JORNADA 24 (01-02 ABRIL)

CADET

PARTIT SUSPES PER PLUJA

 

JÚNIOR FEMENÍ

CB RAMON LLULL (44-55) SANT QUIRZE BC

NO ENS HA ARRIBAT LA CRÒNICA

 

JÚNIOR B

PARTIT SUSPES PER PLUJA

NO ENS HA ARRIBAT LA CRÒNICA

 

JÚNIOR A

CB RAMON LLULL (51-78) CB SANT JOSEP

Partit contra un molt bon equip de la part alta de la lliga, amb una mitja d’alçada espectacular. Avui hem pogut afrontar el partit amb 11 jugadors, i les rotacions ens han permès pressionar i defensar intensos (la nostra principal arma). Amb pit i collons hem competit de tu a tu contra un gran equip. Llàstima que aquesta actitud i aquest bon joc no estigui sempre. Molt content amb el partit realitzat, hem de seguir treballant, doncs encara ens queden 3 partits!!

 

SOTS 21 BLANC

JORNADA DE DESCANS

 

SOTS 21 VERMELL

CB RAMON LLULL (62-65) CB ARGENTONA

Les poques opcions que teníem per entrar a fases les vam tornar a tirar amb un partit pèssim. És obvi que ni ens mereixem entrar, ni ens ho hem merescut durant cap tram de la temporada.

 

SOTS 21 A

CB RAMON LLULL (65-70) AE BADALONES

Patirem per la Permanència.

Derrota Dura i Dolorosa.
Que ens deixa fora i no ens deixa assegurar. Entrem a la lluita i els rosaris a la Moreneta.

MVP: Edu Laguna, anotador del encontre.
Destacar la feina dels 10 jugadors disponibles.

 

SOTS25 FEMENÍ BLANC

FI DE LA 1a LLIGA

 

SOTS25 FEMENÍ VERMELL

PARTIT SUSPES PER PLUJA

 

SOTS25 MASCULÍ

CB RAMON LLULL (38-77) UE CLARET

Partit disputat amb només 7 jugadors, un dels quals estava tocat i un altre s’ha lesionat al segon quart. Circumstàncies molt poc favorables per disputar un partit contra un equip de dalt.

Si bé agraeixo l’esforç dels presents per disputar un partit així, durant més minuts dels necessaris no hem tingut la mentalitat adequada: massa individualisme i poca ajuda entre nosaltres; i això és una cosa que MAI podem oblidar, sigui quin sigui el partit.

Ens queden dos partits i hem d’acabar amb el millor gust de boca possible!

MVP: Dídac Martínez, com sempre, actitud impecable.
També, Jhon Banegas amb 19 punts.

 

SÈNIOR C

PARTIT SUSPES PER PLUJA

.

SÈNIOR BLANC FEMENÍ

CE POBLENOU (25-55) CB RAMON LLULL

NO ENS HA ARRIBAT LA CRÒNICA

 

SÈNIOR VERMELL FEMENÍ

AESE (84-26) CB RAMON LLULL

Partit molt complicat contra les primeres. A camp contrari, amb 8 jugadores i només una pivot i en un entorn molt complicat a causa de la calor exagerada i de les relliscades del terra no van ajudar gaire. Necessitem millorar la concentració des de l’inici i tenir clar que fallar un tir lliure, que ens facin un tap o perdre una pilota no significa que siguem dolentes i no pugem superar a l’equip rival ja que quan volem, podem ser molt intenses, tant sols es actitud…  En resum, mal partit.

Cal destacar el rendiment ofensiu de la Paula amb 12 punts i 2 triples.

 

SÈNIOR B MASCULÍ

CB RAMON LLULL (44-62) AEC COLLBLANC C

NO ENS HA ARRIBAT LA CRÒNICA

 

SÈNIOR A FEMENÍ

CB RAMON LLULL (50-38) CB CALAF A

Gran victoria de nuestras chicas contra un rival directo 50 a 38. Hemos ido los 40 minutos por encima en el marcador y de hecho lo han maquillado al final.

Sabíamos que este equipo no era excesivamente anotador pero era la segunda mejor defensa y teníamos en mente intentar hacer una salida muy potente en la que anotáramos bien e irnos en el marcador desde el principio. Ha salido perfecto porque el parcial de salida ha sido 14-2 con una brutal intensidad inicial (con un rival pidiendo tiempo muerto a los 3 minutos sin que le sirviese de nada) con un juego veloz y descarado. Ese gran primer cuarto con un 20 a 7.
En el segundo cuarto suben la intensidad defensiva pasando de la línea de lo que es jugar duro y convirtiéndose en un juego bastante más sucio ante la pasividad arbitral que estaba más obsesionado en que no traspasaras el área técnica y en echar al público que le molestara… en lugar de dedicarse a arbitrar. Nos frenan el contraataque,  volvemos a pasar problemas en el bloqueo del rebote defensivo con lo cual el rival tiene segundas terceras e incluso cuartas ocasiones. Suben mucho la intensidad defensiva, consiguiendo que nuestro ataque sea más lento y atropellado. Pese a ello ganamos también este cuarto con un 12 a 8. Nos vamos al descanso con un gran 32 a 15

En el tercer cuarto se nos penaliza en exceso con continuas personales, lo que hace que el rival vaya sumando a base de tiros libres y que nosotros tengamos que renunciar muy rápido a la presión en toda pista. El rival empieza también a presionar en toda la pista viendo que pueden aplicar toda la dureza del mundo. Esta presión al límite nos bloquea en ataque y solo anotamos una canasta en los primeros 5 minutos. Cuando empezamos a pasarla bien conseguimos anotar de nuevo. Y acabamos ganando este cuarto con un pírrico 9 a 8. Entramos en el último cuarto con una clara ventaja 41 a 23.
En el último cuarto dan otro golpe de tuerca a su presión lanzando a la desesperada continuos 2 contra 1s. Esto nos acelera más aún y provoca que prácticamente desaparezca el ataque estático en los primeros minutos del cuarto. El rival nos infringe un 3 a 11. Y en un tiempo muerto hablamos de la necesidad de seguir buscando el contrataque pero también de que si no hay superioridad juguemos con calma y con espacio y sin precipitarnos. El contraataque empieza a funcionar de maravilla pero por desgracia fallamos tres canastas tras unas estupendas combinaciones.  Cuando no hay contrataque claro conseguimos darle esa pausa que estábamos pidiendo. El rival se empieza a desesperar y nosotros empezamos a atacar con más coherencia y sobre todo con la tranquilidad de ver que los segundos van pasando. Acabamos el partido con un demasiado corto 50 a 38,  visto lo he hecho por un equipo y por el otro. Nos quedamos con la duodécima victoria con una gran autoridad. Este rival, que va por encima nuestro en la clasificación, en los 80 minutos de los dos partidos nunca ha ido por encima en el marcador. Enhorabuena chicas

MVP’s: Esther Blanco 16 puntos 3 rebotes
Laura Lorenzo 6 puntos 14 rebotes 3 asistencias

 

SÈNIOR A MASCULÍ

CB RAMON LLULL (94-74) AE AULA A

NO ENS HA ARRIBAT LA CRÒNICA